Veebruarikuu parim kaubamärk on SMUUV

14.02.2024 | 08:42

Põneva nimega tähis kuulub Warner Musicu tütarplaadifirmale Smuuv Records OÜ. Kaubamärk sündis mitme inimese koostöös ja kätkeb endas sõnamängu ingliskeelsete väljenditega "smooth" ja "move". Kaubamärk otsustati registreerida, kuna aastatepikkuse töö tulemusel on sellele tekkinud väärtus ja sisu, mida omanikud kaitsta soovivad.

Kaubamärgiga on ettevõte saanud kaitse reklaamile, turundusele, meelelahutusele, kontsertide korraldamisele, muusika produtseerimisele ja pakkumisele.

Ettevõtte kaasasutaja ja produktsioonijuht Mihkel Sirelpuu sõnul on SMUUV Warner Musicu tütarplaadifirma. „Otsime noori talente, tegeleme nendega ja siis on artistidel võimalus edasi liikuda suuremasse plaadifirmasse. Oleme Eesti artistide n-ö koolituspinnaseks," avab Sirelpuu Smuuv Recordsi tegevust. Lisaks pakutakse produktsiooniteenust ja korraldatakse kontserte, sealhulgas esitluskontserte enda artistidele.

Sirelpuu meenutab, et kaubamärk sündis ühisloominguna: „SMUUV on tehissõna, mis tekkis mängides inglisekeelsete sõnadega „smooth“ ja „move“. Disainer Andreas Aru abiga lõime visuaali, mis meenutab helimõõtmisriba".

Kuigi SMUUV alustas tegevust juba 2020. aastal, siis kaubamärgi kaitsmiseni jõuti nüüd. „Olime kolm aastat oma brändi ülesehitanud ja nägime, et sellele on tekkinud väärtus. SMUUV on midagi, kuhu oleme pannud kogu oma hinge ja seepärast soovime oma tööd kaitsta ja soovitame seda teistelegi“, rõhutab Sirelpuu.

Värsket kuukaubamärgi lugu loe lähemalt meie ajaveebist.

Palun jaga tagasisidet, kuidas jäid rahule saadud teabega!