Mis on kaubamärk?

Kaubamärk on tähis, millega on võimalik eristada ühe isiku kaupa või teenust teise isiku identsest või samasse valdkonda kuuluvast kaubast või teenusest.

Kaubamärgi eesmärk on aidata leida tarbijal teie toodetud kaup või pakutav teenus teiste samalaadsete hulgast üles.

Kaubamärk võib koosneda ainult sõnadest, ainult kujutisest või nende kahe kombinatsioonist, kolmemõõtmelisest tähisest, helist, mustrist, liikumisest vm (vt täpsemalt peatükist Kaubamärgiliigid).

Kaubamärgi abil ei saa kaitsta kaupade või teenuste sisu, kaupade tootmise või teenuste osutamise viisi või kaupade koostist.

Enne kaubamärgitaotluse esitamist soovitame nõu küsida kaubamärgi registreeritavuse ja õiguskaitse küsimustes e-posti teel [email protected].

Konsultatsioone jagatakse ka telefonil
627 7937 tööpäevadel kella 9.00–13.00.

Palun jaga tagasisidet, kuidas jäid rahule saadud teabega!
(Üks tärn - ei jäänud üldse rahule, viis tärni - jäin väga rahule)

Vaata ka: Milline on hea kaubamärk? Cleveroni näide

  • Jaga

Viimati uuendatud 28.08.2024