Mis on kaubamärk?

Kaubamärk on tähis, millega on võimalik eristada ühe isiku kaupa või teenust teise isiku identsest või samasse valdkonda kuuluvast kaubast või teenusest.

Kaubamärgi eesmärk on aidata leida tarbijal teie toodetud kaup või pakutav teenus teiste samalaadsete hulgast üles.

Kaubamärk võib koosneda ainult sõnadest, ainult kujutisest või nende kahe kombinatsioonist, kolmemõõtmelisest tähisest, helist, mustrist, liikumisest vm (vt täpsemalt peatükist Kaubamärgiliigid).

Kaubamärgi abil ei saa kaitsta kaupade või teenuste sisu, kaupade tootmise või teenuste osutamise viisi või kaupade koostist.

Enne kaubamärgitaotluse esitamist soovitame nõu küsida kaubamärgi registreeritavuse ja õiguskaitse küsimustes e-posti teel [email protected].

Konsultatsioone jagatakse ka telefonil
627 7937 tööpäevadel kella 9.00–13.00.

Patendiamet annab igakuiselt välja kuu kaubamärgi tiitlit

Tiitlile kandideerivad värskelt Patendiametis ja Euroopa Liidu Intellektuaalomandi Ametis (EUIPO) registreeritud kaubamärgid, mis on keelemängulised, kaunikõlalised, humoorikad või muul moel sõnaliselt, aga ka visuaalselt silmatorkavad. Kandidaadid ja lõpliku võitja valib välja Patendiameti töötajatest koosnev komisjon. Kampaania eesmärk on inspireerivate kogemuslugude varal selgitada ettevõtjale, kuidas luua tugevat kaubamärki, mis aitaks oma turunišis eristuda ning miks on oluline oma kaubamärk ka ära registreerida.

2025. aasta parimad on

Jaanuari kaubamärk – OLEMATUD LOOMAD
 

olematud loomad

Palun jaga tagasisidet, kuidas jäid rahule saadud teabega!

(1 - ei jäänud üldse rahule, 5 - jäin väga rahule)

Vaata ka: Milline on hea kaubamärk? Cleveroni näide

Viimati uuendatud 20.01.2025