Ettevõtte looja ja juht Egon Hütt räägib, et mõte alustada oma äriga sündis, kui ta töötas polüuretaanvahu paigaldajana. Kahe aastaga ongi ta ehitanud üles eduka ettevõtte, mille põhitegevus on PUR-vahu paigaldus.
Hütt räägib, et Puristaja nimi kargas talle pähe juba siis, kui ta ala alles õppis. „Alguses oli täiuslikku töötulemust keeruline saavutada. Vahuga kaetav pind ei jäänud sile, vaid ebaühtlane ja konarlik – nagu puristatud. Lisaks haakub see sõna hästi teenuse sisuga ehk seostub kohe PUR-vahuga,“ avab ettevõtja nimevaliku tagamaid.
Ettevõtja leiab, kaubamärk peab olema eelkõige meeldejääv. „Puristaja seda on: kerge huumori hõnguga ja samas töö iseloomu selgitav,“ on Hütt veendunud.
Mis puutub ettevõtte nime kaubamärgina kaitsmisesse, siis Hüti sõnul annab see kindlustunde: „Elame tegelikult päris karmis maailmas, kus turul püsimiseks pead iga päev pingutama nii töö kvaliteedi tagamiseks kui ka brändi loomise ja kaitsmise nimel. Ma ei soovi, et keegi saaks rikkuda seda, mis ma olen üles ehitanud, või kasutaks minu tööd kuidagi kurjasti ära. Kindlasti on hea kaubamärk registreerida ja sellega neid riske maandada!“
Puristaja lugu mine lugema meie ajaveebist!