Märtsikuu parim kaubamärk on HOOG

27.03.2024 | 08:45

Märtsikuu parimaks kaubamärgiks valisime ettevõttele Hoog Mobility kuuluva Euroopa Liidu kaubamärgi HOOG. Kaubamärk on kaitse saanud elektrisõidukitele, tarkvarale, transpordile ja liiklusohutusega seotud teenustele.
    • Jaga

Hoog Mobility põhitegevus on elektritõukerataste rent. Teenust on ettevõte seni pakkunud Eesti väikelinnades ja asulates. Lisaks lansseeriti hiljuti Raplas äpitakso teenus ning peagi on lisandumas Hoog Delivery, mis võimaldab kohalikel sooja toitu koju tellida.

Ettevõtte kaasasutaja Holger Ollema sõnul nuputati tegevust alustades, kuidas saaks lühikese sõnaga anda edasi tunnet, mille tekitab läbi äpi ühe mugava ja elu lihtsamaks muutva teenuse kasutame. „Mäletan, et variante oli mitmeid, aga ükski neist ei haakunud meie ambitsioonika teenuste visiooniga,“ meenutab Ollema. Mugavust ja kiirust sümboliseeriva lihtsa sõna otsingul pakkus teise kaasasutaja Drevor Andris Rudnevsi ema välja sõna „HOOG“, mille noored ettevõtjad kohe omaks võtsid. 

Ollema selgitab, et nad soovisid kohe äriga alustades kindlustada, et keegi teine sama nime alt tegutsema ei hakkaks. „Kaubamärk on iga ettevõtte olulisemaid varasid, mis annab edasi arusaama sellest, millega ettevõte tegeleb ja kellele selle teenused/tooted suunatud on. Suurim kasu, mis kaubamärgi kaitsmisest sünnib, on kindlustunne ja sügav uni. See on teadmine, et bränd on kaitstud ja keegi kolmas ei saa seda kuritarvitada,“ on Ollema veendunud.  

Kuu kaubamärgi lugu loe meie ajaveebist!

Mari-Epp Tirkkonen

Kaubamärgiosakonna peaekspert