Jaanuari parim kaubamärk on nutikas slogan „Aeg ubasteks hetkedeks“

31.01.2024 | 10:31

On rõõm teatada, et jätkame eriliste kaubamärgilugude jutustamist ka alanud aastal. Kahe aasta jooksul, mil oleme kuu kaubamärki valinud, on ettevõtjad andnud meile positiivset tagasisidet. Kaubamärgiloo jagamine on hea viis oma brändi väärtusi tarbijani viia ja innustab teisigi ettevõtjaid oma loomevara kaitsma.
    • Jaga

Meie 2024. aasta esimene kuu kaubamärk on pilkupüüdev slogan „Aeg ubasteks hetkedeks“. Kaubamärk kuulub ettevõttele Coffee People OÜ ja kaitse on tähisega saadud kohvile, kohvi röstimisele ja müügile, kohvi röstimise koolitustele ja toitlustusteenustele.

Coffee People on Eesti üks vanimaid erikohvi röstikodasid. Ettevõte peab oluliseks farmerite tegevust ja neile pakutavat õiglast hinda.

„Meie eesmärk on tuua farmer esile igal võimalikul moel. Suurte brändide puhul on ärisaladus, milliste farmide toodangust kohv koosneb. Meie jaoks ei ole see mitte saladus, vaid müügiargument,” võtab ettevõtte juht Annar Alas kokku Coffee People’i tegevuse tuuma.

Reklaamlause „Aeg ubasteks hetkedeks” sündis Alase sõnul koostöös reklaamiagentuuriga Division. Praegu on see kasutusel bränditud autodel ja sisuturunduses, aga varsti näeb seda Alase kinnitusel kõikidel jaepakenditel. Lause otsustati kaubamärgina registreerida, sest see tundus hea ja originaalne. „Me ei taha, et keegi teine kaitseks samasuguse lause ära ja siis keelaks meil seda kasutada,” märgib Alas.

Divisioni copywriter Marten Liivik selgitab, et slogan’i taga on mõte kohvinaudingust: „Võtsime seisukoha, et Coffee People’i kohvi nautimine tähendab aja maha võtmist, hubast hetke, sest nüansirikastest ubadest valminud kohv on seda väärt.”  Liivik tõdeb, et sõnum keerleski algusest peale „hubaste hetkede” ümber. „Seejärel jõudsime hüüdlauseni „Aeg hubasteks hetkedeks”, kuni paar päeva enne kohtumist aurustus „hubaste” eest h-täht,“ meenutab Liivik.

Värsket kuu kaubamärgi lugu loe meie ajaveebist!

Palun jaga ka tagasisidet, kuidas jäid rahule saadud teabega.