Detsembrikuu parim kaubamärk on Ligipääsuke

19.12.2024 | 11:57

Selle aasta viimase kuu kaubamärgi taga on ettevõte Ligipääsuke OÜ, mida veab kõigest kaks inimest, kuid mille teenused toovad ühiskonnale suurt kasu. Jakob Rosin ja Maarja Metsla-Rosin on nõutud eestkõnelejad neile inimrühmadele, kelle enda häält avalikkuses enamasti kuulda pole.

Ettevõtte eestvedajad Jakob ja Maarja räägivad, et Ligipääsuke on esimene Eesti ettevõte, kes pakub ligipääsetavuse lahendusi, testimist ja koolitusi. „Ligipääsetavus tähendab, et kõik inimesed saavad end olenemata erivajadusest tunda hästi ja mugavalt. Ligipääsetavus on olemas näiteks hoones, kuhu pääseb nii lapsevankriga kui ka ratastoolis või konverentsi korralduses, mis lubab üritusest osa saada ka kurdil või vaegkuuljal,“ selgitavad ettevõtjad.

„Ligipääsukese nimi loob kujutluspildi naudingust, mida pakub muretu ja vaba lendlemine taeva all. Kui ligipääsetavus on hea, peaks iga inimene end hästi ja vabalt tundma," ütlevad Jakob ja Maarja kaubamärgi valiku kohta.

Kuigi tänaseni pole veel keegi Ligipääsukese nime loata kasutanud, siis Jakobi ja Maarja sõnul annab kaitstud kaubamärk neile ja nende klientidele kindluse, et kui räägitakse Ligipääsukesest, seostub see kohe hea ja tervikliku ligipääsetavusega.

Kaubamärgiga on kaitse saadud erinevatele konsultatsiooniteenustele.

Loe Ligipääsukese lugu meie blogist!

Mari-Epp Tirkkonen