Lumiorava brändi alt turustatakse alates 2020. aastast magneesiumivett.
Ettevõtte asutaja ja juht Andres Randma selgitab, et kaubamärk on ühelt poolt inspireeritud magneesiumi valgest värvusest, teisalt suuremast vitaalsusest ja füüsilisest võimekusest, mida selle kasutamine aitab saavutada. “Seda sümboliseeribki meie vapiloom orav, kes oma pisikese keha kohta on erakordselt võimekas ja elegantne,” avab Randma kaubamärgi tähendust.
Randma sõnul on kaubamärgil olev kujutis sõnalise osa loogiline jätk – valge käbi. Logo kujundusse on panustanud mitmed disainerid.
Lumioraval on Euroopa Liidus seejuures kaks registreeringut – esimesena registreeriti kaubamärk LUMIORAV ja nüüd värskelt ka nimekuju LUMIORAVA. Viimane registreering sai tehtud eelkõige Soome turu jaoks – sooviti, et brändi tähendus oleks ka Soome tarbija jaoks mõistetav. Tänaseks ollaksegi ka Soome turul kanda kinnitamas.
„Kaubamärgi registreerimine annab meile kindluse, et see, mida üles ehitame ja loome, on paremini kaitstud. Samuti saadab see signaali, et meie bränd erineb sisult ja kvaliteedilt täielikult võimalikest koopiatest,“ on Randma veendunud.
LUMIORAVA lugu mine lugema meie ajaveebist!