Erinevalt tavapärasest staatilisest kaubamärgist sisaldab liikumismärk logo, mõne sümboli või muude graafiliste elementide liikumist. Liikumismärgi registreerimine aitab ettevõttel kaitsta oma brändi dünaamilist identiteeti.
Tallink Silja Line’i brändijuht Annika Lipstal räägib, et kõnealune liikumismärk on Tallinki laevanduskommunikatsiooni keskne element. Tähis, mille sõnaline element on Sea Mode, väljendab Lipstali sõnul nende reisijatele armsaks saanud merel olemise tunnet, kui argimured kaovad ja on võimalus veeta aega koos lähedastega. „Sea Mode kannabki endas seda tunnet: muust maailmast välja lülitamine ja merel oleku nautimine,“ selgitab Lipstal kaubamärgi taga olevat kontseptsiooni.
Lipstal räägib, et Tallink on seda märki kasutanud näiteks oma brändikampaania reklaamklippides, kodulehel, uudiskirjades ja mujalgi. Loomevara kaitstes väldib Tallink Lipstali sõnul olukordi, kus tahtlikult või kogemata võetakse turul midagi sarnast kasutusele ja nii eksitatakse tarbijaid.
„Registreerisime kaubamärgi Euroopa Liidus, sest tegutseme rahvusvaheliselt: lisaks Eestile ka Soomes, Rootsis ja Lätis. Samuti jätab Euroopa Liidus kaubamärgi registreerimine meile avatuks võimaluse võtta märk kasutusele ka teistes liikmesriikides, kus me täna ei tegutse, kuid mis võiksid olla meie huviorbiidis tulevikus,“ avab Lipstal põhjuseid, miks märk just Euroopa Liidus otsustati registreerida.
Värske kuu kaubamärgi kohta loe lähemalt meie ajaveebist!