Kaubamärk kuulub ettevõttele Bolt Technology OÜ ja on kaitse saanud paljudele kaupadele ja teenustele (tarkvarad, tõukerattad, toiduained, müügi-, finants- ja kindlustusteenused, sõidukite remont, transport, energiatootmine, haridus, toitlustus, tööjõurent, juriidilised teenused).
Bolti globaalne kommunikatsioonijuht Karin Kase nimetab Bolti superäpiks, mis pakubki samal ajal palju teenuseid – sõiduteenust, tõukerataste ja elektrijalgrataste renti, autorenti ja toidu kohaletoimetamist.
2013. aastal Markus Villigi asutatud ettevõte tegutses esimesed viis aastat Taxify nime all. Aastal 2019 võeti ette brändiuuendus, kuna firma n-ö kasvas oma nimest välja. Alustati taksode dispetšerplatvormina ja Taxify nimi viitas Kase sõnul kitsalt just sellele. Viie aastaga oli aga ettevõttest saanud transpordiplatvorm, mis rentis lisaks elektrilisi tõukerattaid ning Aafrikas mootorrattaid ja tuktukke. Uute teenuste jaoks oli selgelt vaja uut nime. Soov oli, et uus nimi sümboliseeriks kiiret ja mugavat liikumist. Inglise keeles tähendab Bolt välgunoolt ja see peegeldas Kase sõnul hästi nende tulevikuvisiooni – tulevikus peaks linnas liikumine olema kiire. Selleks ajaks oli ettevõte laienenud juba 30 riiki, nii et nimemuutus oli Kase sõnul paras kastumus – ümber tuli muuta kogu rakendus, kõik veebilehed ja reklaamid.
Kase nendib, et kaubamärk on Bolti üks väärtuslikumaid varasid: „Kaubamärgi registreerimine võimaldab meil kontrollida, kes ja kuidas meie kaubamärki kasutab ning takistada selle väärkasutust. Kuna Bolt tegutseb 45 riigis üle maailma, on meie portfellis paljude riikide ja lisaks Euroopa Liidu kaubamärgi registreeringud“. Kase lisab, et kui Bolt on mõne teenusega juba turul olemas, on uute toodete turule toomine selles riigis oluliselt lihtsam – inimestele on kaubamärk juba tuttav ja meil on ka kliendibaas rakenduses olemas.
Loe kaubamärgi kohta pikemalt Patendiameti ajaveebist.