Patendiameti aprillikuu parim kaubamärk on särtsakas teemaviide #harjuära

30.04.2024 | 09:54

Meie värske kuu kaubamärk on eriline: tegu on teemaviite ehk hastag’iga. Seega, kui mõni hashtag on oluline osa sinu ettevõtte brändingust, on see võimalik ka kaubamärgina ära kaitsta.
    • Jaga

On suur rõõm tunnustada kuu parima kaubamärgi tiitliga juba teist tarmukat Eestimaa valda! Meie aprillikuu parim kaubamärk on nutikalt sõnamänguline teemaviide #harjuära, mis kuulub Lääne-Harju vallale. Kaitse on kaubamärgiga saadud trükistele, rõivastele, reklaamile, turundusele, ärijuhtimisele, meelelahutusele, spordile ja kultuuriteenustele.

Lääne-Harju kommunikatsioonijuht Kadri Kauksi ütleb, et oma kaubamärk on valla jaoks suurepärane turundusrelv, mis annab võimaluse eristuda.

Kauksi räägib, et vajadus oma tunnuslause järele sündis mõned aastad tagasi, kui pärast haldusreformi oli mitu piirkonda ühinenud üheks Lääne-Harju vallaks. Soov oli, et vallal oleks oma tunnuslause, mis toetaks ühtsust ühinenud piirkondade vahel ja võimaldaks ennast lõbusamalt identifitseerida. Selle leidmiseks korraldati avalik konkurss.

Esialgu oli #harjuära kasutusel valla sotsiaalmeedias ja reklaammaterjalides. Nüüd on selle kasutus Kauksi sõnul laienenud ka asutuse toodetele, näiteks ehib see tore slogan asutuse signatuurpusasid. 

„Oleme #harjuära tunnuslauset paar aastat usinalt kasutanud ja meid seostatakse sellega üha enam. Kui keegi teine hakkaks sama kasutama (ja tegelikult on mõni selline juhtum ka olnud!), võib see mõjuda eksitavalt,“ toob Kauksi välja põhjused, miks oma tunnuslause ka kaubamärgina registreerida otsustati.

Värsket kuukaubamärgi lugu mine lugema meie ajaveebist!

Mari-Epp Tirkkonen

Kaubamärgiosakonna peaekspert