Meie värskest kuu kaubamärgi loost selgub, et üha enam püütakse ka militaartarbijaid tugeva ja meeldejääva kaubamärgiga – kuigi võib tunduda, et kaitsetööstuses tähistavad tooteid vaid kiretud tähe- ja numbriühendid.
Hea näide meeldejäävast tähisest on meie värske kuu kaubamärk THeMIS, millega kaitsetehnoloogiaettevõte Milrem tähistab oma ainulaadset roomiksõidukit. Milremi turundus- ja kommunikatsioonijuht Gert Hankewitz meenutab, et sõidukile sobiva nime leidmiseks peeti maha mitu ajurünnakut ning kulus omajagu aega ja närve.
THeMIS on roomiksõiduk, mille kõige lihtsamat varianti saavad sõdurid kasutada varustuse transpordiks. Liites sõidukile aga näiteks relvasüsteeme või luureseadmeid, muutub masin juba päris tõsiseltvõetavaks vastaseks, mis saadetakse lahingusse enne sõdureid, vältimaks inimkadusid.
„Milrem kaitseb oma intellektuaalomandit, et hoida konkurentsieelist ja tugevdada oma brändi. Kaitsetööstuses, kus meie peamised kliendid on riigid ja relvajõud, ei ole odavate kopeeritud toodete levik suur probleem, sest ostjad on hästi informeeritud. Küll aga peame end kaitsma pahatahtlike turuosaliste ja õngitsusnõuete eest,“ avab Hankewitz põhjuseid, miks oma loomevara kaitsmine Milremile oluline on.
THeMISe lugu mine lugema meie ajaveebist!