Hea kaubamärgi taga ei ole alati vaid ratsionaalne strateegia – mõnikord muudab märgi tugevaks tunne, mille see tarbijas esile kutsub.
Just tarbija emotsionaalse närvi tabamine tagas turuedu meie maikuu parimale kaubamärgile: joogitootja A. Le Coq sloganile "Longime koos", mis sündis koostöös reklaamiagentuuriga Taevas Ogilvy.
„Kaubamärgi roll on oluline nišis, kus tooted võivad tunduda sarnased. Konkurents toimub sageli mitte vaid hinna või kvaliteedi, vaid ka emotsioonide ja väärtuste tasandil,“ tõdeb A. Le Coqi brändijuht Pilvi Tering Patendiametile antud intervjuus.
Kuidas sündis "Longime koos" idee, kuidas see sõnamänguline reklaamlause lansseeriti ja miks ettevõttele selle kaubamärgina kaitsmine oluline oli, loe juba pikemalt värskest kuu kaubamärgi loost!