Sellist põnevat nime kannab Eelmaa ning Von Krahli teatri ja visuaalkunstnik Emer Värgi koostöös valminud omanäoline loeng-etendus lastele. OLEMATUD LOOMAD ühendab endas lõbusa loengu, teatri, joonisfilmi, kino, koolitunni ja mänguvahetunni.
"Lavastuse nimi vihjab loeng-etenduse sisule. Loome reaalajas koos laste ja tehisaruga fantaasialoomi ehk loomi, keda pole olemas. Katsume mõista, mis on sise- ja välismaailm, näitame, kuidas tehisaruga mängida ja õppida saab. Lisaks laulame, joonistame, naljatame ja kuulame muusikat, filosofeerime draakoni ja hamstri erinevast mõjust kultuurile, mediteerime ja õpime uusi sõnu," avab Eelmaa kaubamärgi tähenduskihte.
Ettevõtjana tegutsev Eelmaa tõdeb, et sageli takistab kunstiinimesi oma loomingu praktilise poole eest hoolt kandmast liigne tundelisus. Kui aga vaadata oma tööd kui toodet või teenust, millel on mõõdetav väärtus ja aeg, on sellega tegelikult võimalik oma loomingut hoopis väärindada, leiab Eelmaa.
„Oma kaubamärgi kaitsmine on üks võimalusi, mis aitab kunstnikul keskenduda sellele, mis on tõeliselt oluline: olla spetsialist, kes elatub oma loomingust,“ on kunstnik veendunud.
Värsket kuukaubamärgi lugu loe meie ajaveebist!