Noortele suunatud kampaania „IP Why Not“ autoriõigusest

04.05.2022
PrintPDF Jaga

Strategma agentuuri ja EUIPO koostöös valminud kampaania on suunatud 15–24-aastastele Bulgaaria, Hispaania, Portugali ja Eesti noortele. „IP Why Not“ sisaldab lõbusaid ja loomingulisi tegevusi, mille eesmärk on suurendada teadlikkust autoriõigusest ja tuua esile selle eeliseid. Näiteks saab tutvuda oma lemmikute loomeinimeste ja nende loominguga või luua hoopiski ise käepärastest vahenditest mõni kuulus kunstiteos. Tegevusi on veelgi ja nendega saab tutvuda kampaania kodulehel.

„IP Why Not“ on esindatud ka Tallinn Music Weekil, mis toimub 5.–6. mail Tallinnas. Kohapeal jagatakse infot intellektuaalomandi kohta, saab osa võtta viktoriinidest ja toimub palju muud põnevat.